http://clarionmusic.com/?kyzja=corso-di-trading-per-azioni-binarie&32b=5c handeln mit binären optionen erfahrungen Har du eget företag?

Get More Info http://lindsaydobsonphotography.com/?kos=60-sekunden-handeln&433=db 60 sekunden handeln Rullar det på bra i sina gamla hjulspår?

http://maltonmc.co.uk/wp-json/oembed/1.0/embed?url=http://maltonmc.co.uk/internal-championship/ olagligt att beställa Sildenafil Citrate på nätet Just då kan det vara dags att förändra - och börja tänka annorlunda. 

Tastylia Germany Då när det rullar på tänker du kanske så här:

  • ”Mina kunder är nöjda som det är.”
  • ”Risken är att det blir sämre i stället för bättre om jag ändrar något.”
  • ”Jag har inga bra idéer till förändring och effektivisering.”
  • ”Jag har inte tid att börja göra om en massa saker.”

see Men för alla dessa argument finns det starka motargument, skäl till att det är dags att börja tänka nytt redan i dag. Dina kunder kanske är nöjda nu, men den dagen de inte längre är det kan det vara för sent. 

http://www.bdsak.com/?lifter=ba-forex&2b5=b2 Om du inte har några bra idéer till förändring är det nog hög tid att du kommer på dem – annars lär någon annan hinna före. Och det kan kosta dig kunder.

cos'è un opzioni binarie Kreativitetsexperten Teo Härén invänder allra starkast mot det sista argumentet, att förändringar skulle kosta tid:

great post to read – Många bedömer effektiviseringar alldeles för snålt. Om du lägger en vecka på något som kommer att spara dig två timmar i månaden, tar det förvisso 20 månader att spara in pengarna. Men sedan, för resten av din företagskarriär, kommer du att spara tid och kunna tjäna mer pengar.

http://www.arcimedia.co.uk/?termostat=trader-les-options&79e=d3 Det är lättare att komma på att vara kreativ än många tror. Men det gäller att släppa alla hämningar och alla prestige och suga i sig inspiration från alla håll. När du är på utlandssemester så kolla hur man gör i landet där du är.

Idéer som först låter galna kan vara rena guldgruvor.  Vem kunde för några år sedan tro att skidstavar skulle bli en försäljningssuccé för vandrare?

Vi anklagar ofta storföretag och statliga företag för att ha svårt att förnya sig. Men hur bra är vi småföretagare själva på att tänka i nya banor?

Gör det på tre olika sätt:

1. Vänd och vrid på de tjänster eller produkter du har. Om du ser något nytt som är bra i en annan bransch så försök anpassa det till din bransch. Se dig om i vardagen vad som funkar.

2. Se över dina rutiner på kontoret. Hur kan du bli effektivare på att administrera smartare och annorlunda. Stimulera dina medarbetare att tänka nytt och förändra på arbetsplatsen.

3. Hitta nya kunder på nytt sätt. Tänk efter var kunderna finns och locka dem till dig på ett okonventionellt sätt.

CG Forsbeck i Danderyd är en av dem som lyckats. Han och hans kompisar bestämde sig för att öppna pizzerian CG:s Pizza. Då gjorde de tvärtom mot andra i branschen – effektivare produktion, helt annorlunda pizzor, supermodern inredning. Deras pizzor kan lika väl vara rullade som av den gamla vanliga sorten, och vara efterrätt med blåbärssmak lika väl som huvudrätt med ost och skinka.

 (Ur 10-sidigt tema i Driva Eget nr 1/2011).

Anders Andersson, chefredaktör, Driva Eget, www.driva-eget.se