enter Sitt i 10 min en eller två gånger per dag

http://creatingsparks.com.gridhosted.co.uk/?endonezit=best-binary-option-broker-uk Sitt i stillhet och ro, med rak, alert rygg, huvudet balanserat. 

archaeological methods of dating 1. Medvetandegör dina andetag, notera varje in-och utandning 

http://ortdestreffens.de/?yabloko=365trading-erfahrung&352=81 2. Försök känna hela hela din kropp, från huvud till tårna.

http://fgsk.de/?kraevid=kostenlosen-demokonto&776=4e 3. känn efter om det finns något särskilt i kroppen som du lägger märke till, det kliar, gör ont eller pockar på din uppmärksamhet på annat sätt. Bara notera detta utan att värdera. 

see url 4. Försök uppmärksamma ljud inom dig, i och utanför rummet 

source 5. Så fort du märker att din uppmärksamhet försvinner iväg i tankar på dagens bekymmer, problem eller glädjeämnen, lämna tankarna och gå tillbaks till andningen med din uppmärksamhet.

como ganhar em opções binarias Börja meditationen med en ickedömande observation av nuet, ögonblick för ögonblick. När du uppmärksammar att sinnet är dömande, gömmer undan, förtränger sådant det inte tycker om, håller kvar saker det tycker om, notera att detta händer. Meditation är en otvungen, kravlös medvetenhet av hur livet uttrycks i dig och runt dig varje ögonblick. Det är ett tillstånd av varande, inte görande. Det ger dig möjlighet till att bara vara. Det är att vara fullt närvarande med ett större perspektiv grundad I känslan av att bara vara. 

dating union tags Det hjälper dig att meditera varje dag. Genom att göra det varje dag, vare sig du tycker om det eller inte, så utvecklar du en känsla av styrka och balans som kan integreras i ditt liv, som går utanför humör, emotionell turbulens, stress eller andra upplevelser i vardagen. 

watch Den medvetna närvaron är oberoende av om du är stillhet eller i rörelse. Det är medvetenhet i varje ögonblick, en enkel påminnelse om möjligheten till att känna sig hel som människa