follow citas por internet pensiones För mycket på jobbet och för lite tid till dig själv?

http://www.capacuras.com/?rtyt=rencontre-filles-du-vietnam&3e4=63 rencontres gratuite avis Ser du på sex som en “lyx” när allt annat är klart, städat och betalt?

go here http://bolataruhan.org/?fiopry=recherche-une-femme-pour-relation-amoureuse&504=c2 Tänk tvärtom! Sex kan vara lösningen på (alla) dina problem.

follow url follow site Sex minskar stresshormonerna, sänker blodtrycket och ökar nivån av immunoglobulin A, vilket kan förlänga livslängden och minska risken för många sjukdomar.

Inte ens om man är framgångsrik politiker som statsministern eller firad kändis som Lena Philipsson, är man förskonad från slitningar i relationen. 

I TV visas livskriser och autentisk parterapi på bästa sändningstid. Men innan det gått så långt kan du börja med att titta på din egen relation.

opções binárias investimento 1) Är sex är en extravagans?

Kanske är sex något man kan ha när allt annat är avklarat. När räkningarna är betalda, när det är dammat och skurat i hela huset, när hunden är rastad, bilen tvättad och barnen är lagda. 

Tänk om det faktiskt är tvärt om?

Tänk om en förutsättning för att uppleva lycka är att ha ett levande sexliv?

En viktig orsak till att det uppstår slitningar i relationen är att partners har olika syn - på sex. En av parterna vill ha mer, en mindre, en si och en så. Men dessa olikheter får ofta bestå år efter år utan att man gör något åt saken. 

Förklaringen är att många sätter inte sex som den kanske allra viktigaste punkten att hantera i en relation. 

Därför är ett rådet att verkligen prioritera ert sexliv. Är det bra när ni har det? Gör det oftare, utan att känna skuld. Är det dåligt? Se till att diskutera det som gör det trist istället för att sopa det under mattan och låtsas som om sex inte är viktigt.

Fullständig ärlighet är avgörande för att samtalen ska bli meningsfulla. 

Läs: Ecstasy is Necessary, Barbara Carellas 

source 2) Se, lyssna & känn

Inom ”mindfulness” tränar man på att se, lyssna och känna hur det verkligen är utan att döma om det man känner är bra eller dåligt. Det går ut på att bara känna efter hur det verkligen är. Ibland kommer man då till insikter som gör att man blir tacksam över det som faktiskt är. Det kan vara småsaker, andetag man tar, den kropp som man har, känslan av att vara vid liv. Det handlar inte om att förtränga smärta. Istället går det ut på att känna det som redan finns att se, höra eller känna. Det kan vara kroppsförnimmelser eller känslor. Dessa är där oavsett om du väljer att låtsas som om de inte finns eller om du går in i ditt lidande. Acceptera det du verkligen upplever utan att döma. Och utan att omedelbart tänka vad som borde förändras. Det gäller även i ditt närmaste förhållande.  Och även sexlivet.

Läs: Kärlekens ACT, Russ Harris

http://www.ecoshelta.com/?kampys=piattaforma-demo-per-trading-binario&821=2f 3) Kär, glad & tacksam 

I vårt samhälle, i media, i våra samtal, handlar det ofta om vad som är fel. Vi fokuserar ofta på det som är fel, på det negativa och bortser ofta helt från det som fungerar och är ”bra”. Försök därför att varje dag fundera över vad du har att vara tacksam över. Ofta – kommer du att inse att någon av dina närmaste relationer – är något att faktiskt vara glad över på flera sätt. Kanske har din partner givit dig barn som skapar mening i ditt liv?  Har ni haft ett bra kärleksliv och sexliv tidigare? Var tacksam för det och försök att hitta tillbaka till det som var bra.

Läs: Kåt, glad & tacksam, Eva Sanner

viagra purchase usa 4) Rannsaka dig själv

Blir du långvarigt fysiskt eller psykiskt nedtryckt och blir din självkänsla förminskad? Ibland måste man till slut rannsaka sig själv. Kanske kommer du fram till att du lever  med en person med missbruk som går ut över dig och eventuella barn. 

Lever du med en person som du inte älskar även om hon/han är snäll? I förhållanden finns det saker som man varken ska eller bör “stå ut med” eller acceptera. Är smärtan o-lidlig i din själ bör du inte hitta sätt att intala dig att allt är ok. Istället ska du inse att du är värd ett bättre liv. Då får du ett väl grundat underlag för ditt beslut och kan stå fast även om det är jobbigt på kort sikt. Då vet du att ditt beslut inte är ett mönster grundat på något du upplevt under din uppväxt.

Läs: Splitting, Protecting Yourself While Divorcing a Borderline or Narcissist, William Eddy